Instagram pro kosmetický salon

17.4. 2020Iva Hynkova1374x0

Když už trávíte nějaký čas na sociálních sítích, zkuste jej začít využívat efektivně. Všude tam jsou totiž vaši potenciální zákazníci, ale třeba o vás zatím ještě neví.

Instagram je v současné době nejlepší nástroj, jak získat a oslovit nové zákazníky. Také chcete být v kontaktu se svými věrnými, že ano?

Instagram má oproti Facebooku jeden velký rozdíl a obrovskou výhodu. Budou vás sledovat lidé, kteří vás zatím neznají. Oproti Facebooku, kde je to především o vyhledávání přátel, které znáte. A ano, můžete mít na Facebooku hezky rozjetou stránku, ale asi tam budete mít většinu lidí, kteří k vám už chodí.

Máte webové stránky a myslíte si, že budete jen s Instagramem ztrácet čas? Ano, ale pouze v případě, že si platíte velké peníze, abyste se ve vyhledávači objevovali na prvních místech.

Proto vám doporučuju vytvořit si profil na Instagramu. Chce to chvíli času a občas taky trpělivosti, ale není to nic nemožného. Jak se říká, kde je vůle…. 🙂

Natočila jsem pro vás video pro úplné začátky na Instagramu.

Dozvíte se v něm:

  • jak si založit účet krok za krokem
  • jak vytvořit profesionální účet
  • a hlavně vám dám nápady, co na instagramu sdílet, aby to mělo ten správný efekt
  • taky vám doporučím svoji oblíbenou aplikaci na úpravu fotek

 

Klikněte na tento obrázek a udělejte si 10 minut čas

pro celé video:

:

 

Rozdíl mezi soukromým profilem a profesionálním profilem:

  • lidé vás mohou rychleji kontaktovat díky aktivním proklikům: uvidí adresu salonu a kontakty na vás jako telefon, e-mail, nebo web
  • můžete sledovat statistiky jaké publikum vás sleduje
  • můžete propagovat vaše příspěvky. Reklama na Instagramu je o dost levnější, než klasická tištěná. Hlavní výhodou je přesné zamíření na cílovou skupinu, kterou chcete oslovit.

 

Instagram je o hezkých fotkách. Vylepšit je můžete buď v přednastavených filtrech Instagramu. Nebo si stáhněte aplikaci zdarma a v češtině 🙂 Jmenuje se Snapseed

Co dávat na Instagram

Nedávejte jen fotky vašich zákazníků před a po. Také nedávejte moc často neosobní fotky produktů.

Vyprávějte příběh vašeho salonu a především vás, vaší osoby.

Co ještě dalšího?

  • interiér salonu
  • jak máte nazdobené lehátko
  • jak vypadá recepce salonu
  • jak vypadá salon z ulice, kde vás zákazníci najdou
  • přidávejte fotky sebe, svého týmu
  • udělejte si selfíčko se zákaznicí
  • fotky ze zákulisí: přišlo vám zboží, připravujete novinku, nebo se jdete školit
  • příspěvek o značce, se kterou pracujete: v čem vidíte výsledky, jaké jsou její výhody a proč jste si ji vybrala
  • ukažte svůj ceník, pozor ale aby byl dobře čitelný
  • postupně v příspěvcích představujte všechny služby vašeho salonu, na které se zákazník může k vám objednat

Jak vytvořit příspěvěk

Fotku vložíte kliknutím na plusko ve spodní části obrazovky.

Vyberete fotku, napíšete k ní hodnotný text, ve kterém použijete občas nějaký ten emotikon, který se k ní tématicky hodí. A na závěr nezapomeňte napsat tzv. hashtag #klicoveslovobezhackuacarek a taky bez mezer. Hashtagy pište v češtině a dejte jich vždy aspoň pět.

Styl vašeho profilu

První dojem vašeho profilu je vedle hodnotného obsahu také moc důležitý. Schválně se podívejte na svůj a zamyslete se, jak na vás působí. Je přehledný, nebo chaotický?

Já se v tomto chvíli hledala a tady se můžete podívat na můj vývoj před a po. Neříkám, že musíte mít stejný vzhled. Pro inspiraci se podívejte na jiné profily na Instagramu. Myslím, že je z čeho vybírat 🙂

Závěrem

Ve videu není úplně všechno o Instagramu. Nechtěla jsem vás moc zahltit a vystrašit. Dejte si čas, než zautomatizujete vše z dnešního videa.

Další krok je určitě sledování profilů, které se vám líbí a inspirují vás. Ty najdete přes malou lupičku v aplikaci.

Tak vzhůru do toho 🙂

Mojí vášní je prostředí kosmetického salonu a vše okolo něj. Předávám své zkušenosti kosmetičkám, které hledají cestu, jak zkvalitnit nabízené služby. Můj příběh si přečtěte zde >>
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.