Vzdělávací seminář Unie kosmetiček

Vzdělávací seminář Unie kosmetiček 1.3. 2019

Unii kosmetiček znám celou dobu, co pracuji v kosmetice. Mají dlouho historii, protože vznikla již v roce 1990.

Na přednášky bývají pozvaní velmi zajímaví hosté a vždy si odnesu spoustu zajímavých informací. Zúčastnila jsem se i letos  a poslechla všechny přednášky. Zde vám ve zkratce píšu, co mě  na přednáškách zaujalo.

Na video se můžete podívat zde:

Unie kosmetiček

Sdružuje kosmetičky z celé České republiky a členství je pro každého dobrovolné. Za roční poplatek se stanete součástí Unie  a získáváte informace o  různých seminářích zaměřených  na vzdělávání v různých oblastech. 

http://uniek.cz/unie-kosmeticek/

Prof. MUDr. Jana Hercogová, CSc, MHA

Přednosta Dermatovenerologické kliniky na Bulovce v Praze. Mluvila o tom, že se velmi osvědčuje spolupráce kosmetičky s kožním lékařem. Protože se u zákaznic občas můžete setkat s kožním problémem, nebo s podezřelým znaménkem a je zcela v pořádku, když doporučíte vyzkoušeného kožního lékaře.

Líbilo se mi, jak paní doktorka říkala, že prevence stárnutí pleti není jen o tom, co dáváme na obličej, ale jak se staráme o celé tělo a duši. 

Zuzana Škoríková

Business Consultant & Spa director. Pořádá různé workshopy  a pomáhá kosmetičkám jak prodávat a jak vést úspěšný salon po ekonomické stránce. 

Mluvila například o tom, jak je důležité nastavit si cíle, kolik chcete prodat domácí péče za měsíc. Částku, kterou máte v plánu utržit si rozdělíte na počet dnů. Tím se dostanete například ke zjištění, že stačí prodat jeden až dva krémy za jeden den. 

https://www.spaconsulting.me

MUDr. Lubomír Exner

Věnuje se tématu kyseliny hyaluronové více než 15 let. Popisoval, kde všude hraje kyselina hyaluronová důležitou roli. Naše tělo se prakticky bez kyseliny hyaluronové neobjede.

Od 25 let v našem těle funguje vše bez problémů, ale po překročení této věkové hranice se každý rok snižuje množství  o 1% . Čím více kyseliny hyaluronové do těla dodáme, tím více ji tělo dokáže vytvoří. Důležité je více druhů, tedy více molekulárních hmotností. 

Renata Moravcová

Tématem byla velmi v dnešní době populární epilace cukrovou pastou. Cukrová pasta Charde je přírodní, tedy bez parabenů  a bez parfemace, je vhodná pro citlivou pokožku a nehrozí zde riziko podráždění.

Na rozdíl od klasického depilačního vosku se nanáší proti směru růstu chloupků a strhává se po směru. Velkou výhodou je také to, že lze epilovat chloupky kratší 1,5 mm. Ušetříte také za depilační pásky a tím snížíte celkové náklady na jednu zákaznici. 

https://www.charde.cz

Lucia Krivdová

Zakladatelka portálu Salony krásy, na kterém si zákaznice mohou najít salony ve svém okolí. Popisovala strategii, jak zviditelnit váš kosmetický salon. Prvním krokem je registrace vašeho salonu na stránkách Salony krásy.

Důležité jsou také webové stránky, na kterých nesmí chybět telefon, otevírací doba, poskytované služby, ceny a fotky salonu. Velmi oblíbeným se stává Facebook, který vám pomůže oslovit širokou veřejnost. 

https://www.salony-krasy.cz

PhDr. Hana Profousová

Časopis Kosmetika & Wellness určený pro kosmetičky píše o různých tématech spojených s profesionály z oboru. 

https://kosmetika-wellness.cz

Štěpánka Duchková

Televizní moderátorka měla zajímavou prezentaci na téma, jak mluvit na veřejnosti. A co je pro kosmetičky obzvlášť stále ožehavé téma, jak nabízet domácí péči.

Určitě se připojuji k tomu,  že je důležité nabízený produkt držet  v ruce. Postupně tak zapojíte více smyslů: zákaznice produkt vidí, jak je zabalený, vyzkouší si konzistenci a také jeho vůni. Spojením těchto více faktorů získáváte větší šanci produkt prodat. 

Štěpánka Podroužková

Úspěšná vizážistka, která líčí pro televizní pořady nebo módní přehlídky předních českých návrhářů nám ukázala aktuální trend jarního líčení značky Sothys.

http://www.kosmetika-vizazistika.cz

https://www.sothys.cz

Renáta Zahrádková

Prezentace nové značky na českém trhu Exuviance. Vyrábí  ji americká společnost Neostrata a zaměřuje se především na profesionální program chemických peelingů. 

Popisovala, jak chemické peelingy zrychlují obnovu pokožky a jsou skvělým pomocníkem při léčbě akné, hyperpigmentace, nebo hlubokých vrásek. 

https://www.exuviance.cz

Michal Květný

Prezentace francouzské značky IOMA, která má v nabídce jedinečný produkt Ma Creme. Jejich filosofie je založená na diagnostice pleti speciálním přístrojem, který na základě získaných výsledků na místě vyrobí krém nebo sérum každému na míru.

Po 4 týdnech používání lze domluvit kontrolní diagnostiku pleti. Nabízejí také různá profesionální ošetření pleti. 

http://www.amcosmetics.cz.

Mojí vášní je prostředí kosmetického salonu a vše okolo něj. Předávám své zkušenosti kosmetičkám, které hledají cestu, jak zkvalitnit nabízené služby. Můj příběh si přečtěte zde >>
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.