Co se vám vybaví jako první, když se řekne sebevědomí? Je to něco, co vám rodiče vtloukali do hlavy? Chtěli, abyste byli více průbojní a v životě něco dokázali. Když byl ale někdo opravdu sebevědomý, zařadili jsme jej většinou automaticky do škatulky nafoukaný a sebestředný blbec.
Ze sebevědomí se náhle stalo sprosté slovo. A tak s poznáním tohoto sociálního zařazení jsme se změnili v přehnaně skromné a chceme, lépe řečeno potřebujeme slyšet pochvalu od ostatních. Ani na chvíli si nedovolíme pomyslet na to, že jsme v něčem opravdu dobří.
Prostřednictvím těchto stránek vám chci předávat své praktické zkušenosti z prostředí a fungování kosmetického salonu, ale pochopila jsem, že to nestačí. Myslím si, že je důležité zapracovat také na osobním rozvoji, který je s úspěšným podnikáním velmi úzce propojený a víte co? Je to krásná cesta.
Každý den komunikujete s velkým počtem především žen. Stáváte se jejich vrbami a boxovacím pytlem současně. Tohle všechno zvládat a k tomu ještě odvést kvalitní profesionální práci dá zabrat i zkušenému psychologovi.
Vším tím, o čem tu píšu, jsem si sama prošla. Na začátku profesní cesty v kosmetice se mi nevyhnul uragán negativních a bezmocných emocí o sebenenávisti a podceňování sama sebe. Paradoxem ale je, že jsem vždy dokázala pomoci a pozitivně podpořit všechny okolo kromě sebe.
Dnes se na vše dívám zcela jinýma očima a dnes jsem moc vděčná za tu cestu, která mě dovedla až sem. Jsem připravená a bude mi velkou ctí, když vám mé zkušnosti pomohou.
Když slovíčko sebevědomí rozdělíme na sebe a vědomí, přestává mít tak egoistický hořký nádech a nabírá spoustu nových významů:
Na začátek vás chci upozornit na jednu důležitou věc. To, co na mém blogu dočtete, nezmění vaše životy rychle jako mávnutím kouzelného proutku. Ze začátku je to dřina, ale ten výsledek stojí za to!
Těch kroků k cíli je mnoho a do jednoho článku se nevlezou. Proto vám toho obrovského mamuta postupně rozporcuji na menší kousky, ať jej lépe strávíte.
Základem úspěchu je váš nový pohled na svět zařadit do každého dne. Vědomě. Zautomatizovat jej. Ne vždy si na mě vzpomenete, ale to vůbec nevadí. Hlavní je, že si to uvědomíte a příště to bude o kousek lepší. Ze začátku budete procházet zkouškami, jestli tu změnu myslíte opravdu vážně. A pokud ano, vytrvalost se vyplatí a najednou zjistíte, že situace, které pro vás byly dříve stresující, teď zvládáte s lehkostí 🙂
Důležité je rozhodnout se něco ve svém životě změnit. Nikdy nebude lepší příležitost. Nečekejte na nějaké až….
Budu vám zde na blogu postupně přidávat články. Můžete se také přidat na Facebook, kde můžete své pocity sdílet s ostatními kolegyněmi z oboru.
Například taková motivace. S motivací, vytyčením cílů a následně nevzdávat cestu přes občasná zakopnutí je celkem velký oříšek. Proto pokud nevíte, jak začít prodávat zákaznicím, které chodí jen na obočí, nebo na jinou službu, než na ošetření, přečtěte si tento článek. Dozvíte se v něm konkrétní kroky, jak začít prodávat domácí péči.
Nesmíte na sebe klást přehnané nároky, ale také není dobré usínat na vavřínech. Hledejte způsoby, jak něco změnit, než důvody, proč to nejde.
Něco vám povím, jde to, jen to občas chvíli trvá. Proto si pro začátek přečtěte článek, jak neztrácet naději na cestě vašeho podnikání.
Mám pro vás ještě něco navíc
Sebe-vědomá kosmetička pracuje vědomě a poskytuje svým zákaznicím maximální servis. Věnuje se každé na 100% od okamžiku, kdy se dveře otevřou až do doby, kde se za zákaznicí dveře zavřou.
Všichni občas máme sklony zaběhnout do kolejí a nemáme moc prostor vymýšlet, co a jak změnit. Proto jsem vám sepsala celý postup na co nezapomenout po celou dobu, kdy je zákaznice u vás.
On-line kniha s názvem Jak změnit klasické ošetření pleti v nezapomenutelný zážitek vychází z praxe a najdete v ní spoustu praktických rad, jak vylepšit standardy, které se učí ve školách a na rekvalifiakčních kurzech.